• Home
  • GMS Office Tools

Сервісне обслуговування

Image

Система управління підприємством є більш складним та багатофункціональним програмним продуктом, ніж звичайний офісний додаток. Щоб максимально ефективно використовувати її у своїй роботі, підприємству потрібне якісне обслуговування системи.

У процесі експлуатації системи управління підприємством виникає низка завдань, таких, як:

  • Перевірка поточного стану бази даних та її технічне обслуговування (оптимізація та підвищення швидкодії);
  • Створення резервних копій бази даних;
  • Відновлення бази даних після збою апаратної частини ПК;
  • Консультування та навчання користувачів;
  • Реєстрація у системі нових користувачів;
  • Розширення функціональних можливостей системи;
  • Зміна логіки роботи системи, створення нових документів, довідників;
  • Створення нових звітів, інструментів.

Для вирішення цих питань користувачі системи, як правило, звертаються до відділу підтримки IT-компанії, яка є постачальником цієї системи. В усіх IT-компаніях послуги з підтримки та супроводу програмного забезпечення надаються на платній основі.

Компанія GMS Service дбає про зручність своїх клієнтів, максимально спрощує та здешевлює процес обслуговування.

Уклавши договір на сервісне обслуговування, можна значно скоротити витрати, пов'язані з експлуатацією системи та отримувати:

  • Безкоштовні консультації у межах часу, передбаченого умовами договору;
  • Безкоштовне технічне обслуговування баз даних;
  • Безкоштовне отримання оновлень програмних модулів;
  • Безкоштовне встановлення або перевстановлення системи або окремих її модулів (без виїзду до клієнта);
  • Оперативність реакції на звернення згідно з пріоритетами звернення;
  • Закріплену за підприємством групу фахівців, які знають специфіку проекту та можуть надати компетентну підтримку.
Нажмите «enter» для поиска
Нажмите «enter» для поиска